Dodany: 2011-12-28 08:34:38

 

Czy warto organizować promocje dla klientówObecnie sukces konkretnej działalności gospodarczej zależy od właściwie prowadzonego marketingu. Z reguły opiera się on na znanych chwytach psychologicznych – większość zwykłych obywateli, widząc hasło „promocja” zechce z niej skorzystać nawet jeśli proponowane warunki nie odbiegają zbytnio od standardowych. Biuro rachunkowe ursynów doskonale zdaje sobie z tego faktu sprawę i chętnie stosuje tego typu zabiegi.

 

Każde biuro rachunkowe ursynów chciałoby mieć jak największe zyski. W tym celu organizowane są różnego rodzaju akcje promocyjne dla obecnych i nowych klientów. Część właścicieli działalności o tym profilu zastanawia się, czy krok taki jest opłacalny.

 

Rachunek jest prosty: ewentualnie mniejsze wpływy do kasy przedsiębiorstwa, wynikające z obniżonych cen usług z pewnością szybko się zwrócą, ze względu na większą liczbę klientów, którzy widząc lepsze niż u konkurencji warunki, chętniej wybiorą to biuro rachunkowe ursynów. Mało tego, w kilkudziesięciu procentach przypadków, zostaną w nim na dłużej, jeśli usługi świadczone są uczciwie i rzetelnie..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Czy warto organizować promocje dla klientów
Nick: